Vuxen-liv?

Pheeew vad jag är TRÖTT! Men, det är bara att upp och tjonka-lonka! Pga. vädert idag då blev det inget jobb på banan igår. Stack dit och tankade och så öppnade/stängde jag efter golvläggaren. Innan det träffade jag Sara över en bullfrukost. Mysigt.

Och eftersom det inte blev något jobb som jag planerat hade jag ju plötsligt "hur mycket tid som helst", så vi stack och växlade pengar, älskling bokade klipptid, tja, vi hann en del vettiga grejer.  Jag har tom lagt fram "alla" kläder jag ska ha med mig. Det är så lite att jag kommer att bli tvungen att köpa något, tycker jag ....
Dock har jag inte bestämt mig för vilken väska jag ska ha, har bara en stooooor. Iallafall tycker jag att den är stor ;p.

Tänkte väl maila iväg bokningarna som är kommande nu, nu. Så är det gjort. Där är några saker som ska läggas kring till var bokning typ. 

Idag kl. 8 ska jag vara på Prenad.


Förresten, igår skickade vi iväg två intresseanmälanden till lägenheter, får väl se vad som händer! Den som ska/håller på att renoveras är där en tjej i huset som har första tjing på, vill hon inte ha den, får vi chansen. Well well, man vågar inte hoppas på förmycket. Så på ena lägenheten fick vi 50/50 svar samma dag.


Imorgon vid denna tiden sitter vi på Kastrup och ska boarda planet om 20 minuter! Sa jag att vi växlade pengar igår? Hujeda mig. Det var ju likabra att ta direkt ifrån sparkontot. Ja, det är minsann inte lika fullt som det var för ett halvår sen. Men så är jag en Thailandresa rikare och (förhoppningsvis utan problem) en London resa rikare också. Kan ju tänka mig hur det blir att resa utomlands när man har lägenhet.... Inte så ofta till en början neeej..

Känns lite hattigt, så jag avrundar nog nu, och ser till att bocka av fler grejer från min att göra lista..



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0