Utedyk idag

Igårkväll var jag så trött, så TRÖTT! Mina ben kändes som spaghetti, på riktigt... Fy vad vi hade mycket folk hos oss igår, skoj, men gud, det var nästan för mycket där ett tag....

Idag ska älskling och de andra pågarna i fam. ljung dyka ute för första gången, självklart gästar jag, Paola och Gisa med fika ovan vattenytan. Undrar hur pass mina sommarkläder funkar idag, shorts och linne, det är vad jag gått/jobbat i hela veckan, hoppas det är lika skönt väder idag!

Dagarna flyter på, "lugnt" på dagen och på kvällen är det jobb, men jag måste ju ändå uttrycka hur härligt det är med påsk (även om jag haft telefon både Fredag och idag Måndag). I Torsdags var det lilla torg, i Fredags var det gille hos Micke, i lördags var det jobb på banan och slapp på kvällen hos oss (alltså hemma-hemma!) med Mojje och Chrille, älskling var på dansbandsgala..... Och igår var det jobb och slapp framför tvn. Det blev tom en rödvinsdrink mixad av Chrille "som Sangria, fast med bubblor och ingen apelsin". Happ, det var helt okej, somnade som en stock när bb var klart.

Det är väl dax att äta något, klä på mig resten av dagens och sen köra förbi banan innan vi sticker till ön där dyket sker.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0