Okontaktbar.

Okej. Jag känner att detta är inte hållbart. I Fredag jobbade jag... vet inte hur länge. Från 10-20.30. Igår 12 h utan paus. Jag har helt ärligt ingen aning om något. Känner mig så jävla förvirrad. Tillråga på allt så drömde jag en jobbig, riktigt jobbig dröm inatt. Vaknat flera gånger och varit orolig...

Varför jag klottrar här utan att ens "veta varför" är helt enkelt för att berätta att jag vet inte när jag är tillbaka igen. Från och med nu (två dagar bakåt) har jag inget liv. INGET liv. Jag räknade för ett tag sedan, tror det var 20 veckor något. Kanske mer, men då, då hörs vis! Hoppas det lönar sig i slutändan. Vi får väl se. Vart JAG slutar.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0