Never stopp spinnin'..

Keeejrå, jag är kvar på samma plats som igår, inget drama här inte... DÄREMOT! Så blev jag minsann erbjuden jobb igår! Jaaadå! Det var en av våra kunder som frågade vad jag gjorde på vintern.. Så sa jag som det är. Jag flyter med lite småjobb bara, men att det någongång kommer ett riktigt jobb för mig också väl. Så berättade han att de antagligen, alltså verkligen nästan 100% behövde en receptionist till hösten vintern. Ja, jag blev ju överlycklig och sa att jag hör av mig senare dådå, så sa han att han kanske hör av sig innan. Och nu när jag startade mailen hade jag minsann fått mail ang det också. Hahaha, det är ju bara för bra! Jag håller alla tummar jag har!

Idag ska jag extra knäcka lite iallafall...


Smack !

Kommentarer
Postat av: Carrru!

Vafan, jobben bara trillar in hos dig!! ;)

2011-04-27 @ 22:03:54
URL: http://carolinehindmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0