Jag vet vart du gömmer dig..

Igår hade vi en trevlig kväll, älskling och jag bestämde oss för att gå på ståupp, nere i Dockan.  Som "vanligt" (ja, detta var nog vår tredje gång där) är det blandade, de flesta är väldigt nya men det är bara skoj. Där var en kille igår som var ruskigt bra, en kille från Lund. Både jag och älskling grät för vi skrattade så mycket... Iallafall grät jag, och Jonas skrattade mer än mig, så han borde ju också gråta ;p. Var hemma vid halv elva och då blev det bb en liten stund, sen gick vi och la oss. Inatt har jag sovit sådär gott igen, precis som jag gjorde igårnatt... Avslappnat och mysigt.

Well well well. Igår kom jag på, att nu är det bara lite mer än en vecka tills jag fyller 20, det känns ju lite konstigt. Sen är man ju stor. Haha.

Påtal om något annat så blåser det som en orkan ute idag känns det ju som, och det är mer moln än sol, så det blir nog tyvärr långbyxor idag. Idag måste i princip bli en meckar dag, så det är nog ändå skönt, med långbyxor alltså...

Nej, ska kolla vidare lite här och var.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0