Idag.

Idag börjar min jobbe-sommar. Japp. Tänk att för ett år sedan så var allting nytt. Jag var så nervös att jag inte skulle minna priser och dylikt!

Idag så börjar vi med ett LeMans på 16 kartar. Tufft, men tanke på första dagen, ingen mjukstart här inte! Har några grejer jag tänkt på som vore bra att göras innan vi startar upp för dagen.

-Städa/sopa banan.
-Kolla ALLA däck.
-Om vi hunnit kolla alla nav hade det varit som att vara i himlen, för det som man absolut INTE vill ska hända idag är fan om ett nav ger sig, och det är jag nästan 100 på att det kommer hända, en kall vinter och inte mycket körning än.
-Taaaaankaaaa, men med vilken bil?
-Städa kontoret.
-Tvätta fler overaller & hättor.
-Kolla så alla transpondrar fungerar.

Såja, det var nog det, om jag ska göra allting själv borde jag börjat för några timmar sedan! Kanske beger mig dit vid.... elva tiden? Tillråga på allt, är det kasst väder. Well well, då kan det ju bara bli bättre om man säger så!


Igår när jag kom hem, hem till älskling, åh så gjorde jag äggröra/omelett utan mjölk, med purjulök och ost i, mumma. Nu är jag sugen på donkens frukost. DET är minsann inte bra. Nej, snart dax för frukost och sen att bege sig hem och tvätta lite tror jag.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0