home sweet home ..

HEMMMMMMA!!! Hemma på mitt eget rum, ah, bara 'lukten' av att vara hemma, att ta på sig ett par slappa byxor och en ännu slappare tröja. Detta är underbart. Men vad som varit ännu mer underbart är vår tid vi hade i London, våra 5 år och allt vi gjort! Tror vi räknat till att the UK nu är vårat sjunde land vi varit i tillsammans. Frågan är om ens det kan stämma... Danmark x ?, Tyskland x 3, Österrike x 1, Italien x 1, Grekland x 2, Thailand x 1, UK x 1. Jo det verkar ju kunna stämma.


Iallafall... åh, frågan är om jag orkar dra hela London nu? Nej, det gör jag inte. Jag lär väl ändå berätta om någon är intresserad. London är en skön stad iallafall. Tänker absolut åka dit igen, det är redan på tal fast antagligen med ett tösagäng då. Så jag sa det till Paula att jag bara skulle kolla läget och höra i de fina butikerna när det är sale, haha!


Smack !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0