All of the lights

Igår jobbade jag, med Denice, under träningen. Men idag är jag ledig, iallafall från banan... Skönt!

Nä, jag har inte så mycket vettigt att skriva, har precis tandtrådat tänderna, känns skönt. Idag hade jag tänkt göra lite vettiga grejer. Men vädert är så fint att jag bara vill slänga på mig bikini och ut i solen! Förresten så jobbade jag i endast shorts och t-shirt i Tisdags, härligt! Får ju börja i tid om man vill ha LITE nyans, haha..

Städade faktiskt undan det mesta igår, jaja, iallafall så att det går att gå på golvet ^^.

Är så sugen på scones, tom så att det var det sista jag tänkte på igårkväll.. Och nu är jag ruskigt hungrig. Men scones hade minsann inte varit fel, bara att pallra ner arslet.

Ohja, igår kom summan på vad lönen blev från Prenzo, kan ju verkligen säga att jag blev glatt överraskad?! Måste bara ta tag i allt det andra med så jag kan få in lite pengar! Jag är så LAT.

Nu blir det scones, sen har jag lite som rör telefonen att ta tag i, SEN ska jag fixa saker som resulterar i pengar. Solen får vänta!



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0