8/14 gjorda

Happ. Då ska jag jobba ikväll.

Har fått avbockat några punkter idag. Mer hinner jag inte. Hade tänkt vara på banan om ca 20 minuter. Slutar med telefonen om 5 minuter. Dagens arbetsdag "bjuder" på 10,5 h jobb. Underbart. Förstå min sarkasm. Imorgon har jag telefonen plus banan till hyrkarten, då är det väl en 12 timmars dag. Ska blir skönt att lämna landet på Torsdag. Hoppas jag kan stänga av, för det behöver jag. Känner redan efter en helg att psyket tar stryk av att vara på helspänn hela tiden. Fysiskt har jag känt av sedan en månad, ont i magen. För jag vet vad som måste göras. Jag kan inte fortsätta vara den slav jag är idag. Ikväll.


Jag lär väl vara hemma/bege mig hemmåt vid halv tio tiden. Låter jätteskoj. Hoppas det kommer några riktigt elaka människor idag med. Några som verkligen försöker idiot förklara en när man står där och gör sitt bästa, när man speciellt inte fattar ett SKIT av vad man gör. Ja, jag antar att jag behöver ett "lycka till".


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0