Woops

Haha, något har nog flippat ut på blogg.se. Eller så har någon fastnat för något jag skrivit, soo bad! Well well.

Igår försökte jag ha en summering av hur jag ska kunna få tag på ett jobb. Hur jag ska gå till väga, vad jag ska göra och vart jag ska söka. Jonas tror att jag sitter och flummar framför datorn, men jag vet inte hur många jobb man går igenom, antingen så är det det ena eller det andra, men jag har sökt jobb, jodå. När säsongen tog slut kände jag verkligen att det kommer inte bli som det varit innan. Var är jag nu? I en sits jag inte alls trivs med. Just detta är en faktor till att en köpes-lägenhet inte riktigt finns i min värld. Visst, en köpes funkar, men den behövs fixas och möbleras också.. Strunt samma, lägenhet är inte det viktiga! Jag ska återkomma ang. denna punkten.

Eftersom mamma äntligen fått ett jobb så kunde hon inte följa med på trippen hon vart inbokad på idag, alltså följer jag med pappa på pensionärstripp med aktiespararna till någon annan ort, kollar stearinljus, går en företagsvisning med lufttrummor (?), äter på en gästgifaregård och åker hem. Vi beräknas vara hemma kl. 22.00.

Det händer saker men ändå är allting stilla.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0