We french-kissed

Det är GaGa som inspirerar till rubriker atm. Det är dax på Freeeeeedag! Fyfan, kommer bli bra-bättre-bäst värre. Men, nu till helgen.


I Fredags körde jag mamma och hennes vän från stockholm in till stan, sen kom Mallan, så käkade vi kotlett med potatis, brunsås och stektlök, mums. Sen spelade vi Rayman i några timmar. Sen kom älskling, sen åkte Malin, så somnade vi, sen vaknade älskling av att Mojje ville bli hämtad (vi hade sagt att vi ställde upp....suck!), så vi hämtade honom.. Halv-kvart i ett typ. Sen hem till älskling, försöka sova vidare...

Vaknade i Lördags, mycket tidigt, idag skulle jag jobba! Men nej, min chef hade glömt bort mig, haha, no good sign? Så det blev inget jobb, så synd ..... Det blev en promenad i pildammarna med älskling, Cindy och farmor (Gisa). Vi matade ankorna och pratade på. Efter promenaden blev det fika hemma hos henne, med först matbullar och sedan kaffe/läsk/vatten bullar. Yam-yam-yam-yam! Senare åkte vi till Nova, där det inte gick hela vägen fram.. Så vi åkte hem igen. På kvällen var vi, eller ja, iallafall jag rastlös. Så vi tog med Mojje och Camilla så åt vi mjukglassbuffe, och nästan två timmar senare hade vi en bowlingbanan bokad på Let's Go. Det blir inte festligare än så när resterande av sällskapet inte är över 18, men vi trodde att Let's Go också hade åldersgräns, så det var bara positivt! Det gick bra, jag vann på bowlingen, måste jag nämna att det var första rundan? Andra gick inte fullt så bra, why? Camilla följde med hem till oss, fam. Ljung och hon var även där på Söndags-morgonen.

Äntligen, Söndag! Morgonen/dagen var väl rätt slapp (?), klockan tre befann vi oss hos farmor (Gisa) igen. Denna gången för att flytta möbler och bli bjuden på kalops och för första gången på Tiramisu! Tiramisu är sockerkakebottnen ungefär, som blivit doppad i kaffe (det är den mindre goda delen) och om man har tur, likör. Sedan är det en goood smörja gjord på mascarpone ost, ägg och vitchoklad. Och om jag inte minns fel så några bas ingridienser. Så det var supergott! Vi lämnade av Camilla på vägen hem.
Vi sov hos mig, men det dröjde till ett att jag somnade, och då gick vi och la oss tio, vaddå segt?

Har kommit på mig själv med att säga RÖV ofta, likaså kommer det ur svordommar då och då. Detta är något som håller pås att ta bort!


Idag då? Vet inte, vanliga planer.. Alltså planer jag haft länge. Segt, för jag gör dem aldrig. Igår sökte jag iallafall jobb. Good job! Påtal om jobb, kanske jag borde kolla kontot, om det hänt något trevligt menar jag.. Haha, som om det skulle hända, inom det närmaste ;p. Nej, nu ska jag surfa vidare..



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0