- It's probably because you think you're cooler than me

Nu har jag flyttat pengar och kollat igenom lite, vad som kan göras för att göra saker bättre. Detta kan blir bra. Jag har efter vettigt prat med pappa kommit fram till vad som ska göras vid lämpligare tidpunkt. Det är fan att man inte har mer sparat, som kan hjälpa en i spelet! Jag vet något företag jag ska vara med i. Mycket tacksam för all hjälp.


Har iallafall städat mitt rum under allt ekonomi-snack. Men har en del kvar på golvet, ska börja packa in två julklappar jag redan lyckats haffa. Idag hade jag tänkt köpa en till mamma också. Ev. kolla på det som jag tänkt till älskling. Men jag funderar om det är så kul. Det är bättre om vi hittar på något i julklapp till varandra, oss. För någon dag sedan så berättade jag att jag inte önskar mig örhängena. Även om de är väldigt fina är det fruktansvärt onödigt, jag tycker inte ens om hjärtan-örhänge : (.

Idag ska jag träffa Sandra i stan, göra en insättning och sen har jag inga mer planer. Detta känns som om det blir en bra dag!

Nej, mitt rum ser skit ut. Dax att fixa..



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0