I'm a free bitch

Rubriken får vänta lite. Vet inte än vad där ska stå.

Iallafall, känns som om jag har lite saker att berätta?
Fredag; Jag och älskling skulle äta på Lilla, vi hade bestämt TGI's, där även Chrille och Mojje genom det andra sällskapet som skulle med, bokat bord. Så vi bestämde att vi alla skulle äta tillsammans. Det kom in en stooor förrätt till oss alla med allt möjligt. Mums. Sen kom maten, jag tog en cheesy cheese burger, den var riktigt god!! Också var det happy-hour på drickan, jag drack Fanta, haha. Vi blev bjudna på mat, även om vi tänkt betala för oss själva. Så vi sparade de 500:- vi fått av mormor.

Åkte till arenan, efter lite klydd att komma in i garaget fick vi tillslut hjälp, men det dröjde lite då det var en läcka i Gaga's loge, haha :p. En gigantisk kö väntade runt mer än halva arenan och jag skämtar inte! Vi gick förbi hela kön men väl framme där man skulle bli visiterad så var där mer än en ingång, så den långa kön var verkligen förgäves! Väl inne gick vi till baren, beställde och placerade oss vid ett bord vid rutan, haha, skadeglädje att se alla där ute? Sen gick vi in.

Förbandet, alltså VAD var det? Men när det väl blev dax för Gaga, vilken stämning! Hela showen var så bra, snudden till obeskrivlig och hela hon är G-R-Y-M! Hon spelade väl ca 3 låtar jag inte hört innan, varav en var helt ny, inte ens utkommen (?). Alla dräkter/kostymer hon bar var coola. Hela uppträdandet var coolt, annorlunda, outstanding! Perfection, kallade hon det själv. Hon sjöng fantastist och det är inte ofta en artist sjunger bättre live (speechless) än på cd, biter i ett hjärta så det sprutar blod, kommer in blodig på scenen, spyr i en video under kostymbyte, men Gaga är den som gör det, den som gör det bäst! Tack älskling för en underbar present, verkligen den bästa konsterten jag varit på!!

Lagom peppad när konserten var slut, var vi tvungna att åka förbi Koi där efterfesten skulle vara. Vi såg inget och gjorde ett lätt försök till TGI, men där var vi för små.. Så vi hamnade på Mando bar, watermelon beach och älskling beställde dauqiry passion (stavning..). Väldigt goda och inte i bruk att köra hem (vem är det efter en Gaga kick?). Hemma vid tolv-ett? Slocknade direkt.


Lördag, minns inte förmiddagen, tyvärr. Var iallafall ruskigt trött.. Vi hade gäster på kvällen körde dem hem och sen slockanade vi.


Söndag, Fifi-luring hade dansuppvisning, hem till älskling, körde hem till Gisa och flyttade rätt en möbel, sen gick jag, älskling och Chrille på lägenhetsvisning. Samma lägenhet som vi var på i Onsdags. Hem till älskling, vilade, åt mat, sen var det Hockey. Betydligt bättre match än den första jag var på. Så det var ju trevlans. Hem till älskling, "ensam mamma söker" och sen såg jag GG på kanal5 play. Sen slocknade jag efter en stunds tv tittande.

Vaknade imorse vid halv nio, och nu är jag här..



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0