Torsdag om någon glömt/missat det.

Home sweet home. Sedan kl. 10 har det varit farochfläng tycker jag.. Först blev det frulle på Ikea, sedan mathandling på Coop och nu är vi hemma.

Snackat med Malin alldelles förlänge, men nu har vi förhoppningsvis kommit fram till något! Vi får väl se! Snart ska jag bege mig, så jag ska ner och äta en skål flingor nu, för det har jag varit sugen på länge. Hehe. Berättade min taktik för Malin, iom att jag är lite på latsidan atm. Så; jag ska kränga allt gott vi (jag) har hemma, och sen när det är slut. Då blir det till att börja med 10 godisar i veckan. Det har funkat bra innan, så det är bara för mig att bli seriös.

Innan på H&M så hittade jag en finfin kavaj, ska testa den nu i stan tänkte jag :). Nej, mat, sen måste jag sticka!!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0