Unos minutos

Jag kan inte spanska, så om där står något olämpligt iochmed en eventuell felstavinng så ber jag om ursäkt. Haha. Ibland tänker man klitchigt, men det blir inte samma effekt när man skriver ner det och det ser så fel ut! Jaja.

Just nu har jag en paus, en frukost paus. Jag älskar frukost, haha, en stor varierad. Idag blev det tre runda mackor med rostbiff, remulad och rostadlök med ett glas blåbärssoppa fast det är inte blåbär utan andra bär, åh invecklat! Varför jag har en frukostpaus är för att jag är klar med huset! Började med att våttorka mitt rum, alltså min hylla med allt på, spegel, tv, tv bänk, sen städade jag på mitt skrivbord, satte in papper i rätt pärmar osv. Sen våttorkade jag skrivbordet också, så nu är det rent och fint. Garderoben fick en nya lampa också så nu kan man t.o.m. se vad man tar fram som man tänkt ta på sig, smaaart!

Men såfort jag är klar med maten, så ska jag bege mig till GK och fixa där. Det är det jag MINST ser fram emot, om jag ska vara riktigt ärlig. Tråkiga moment som ska göras..

Mackorna uppätna. Dax för P-pilla och drickan. Slut med alles. Dax att borsta tänderna och klä på mig. Älskling slutar tidigare idag, så desto fortare jag blir klar, desto mer tid har vi. Pepp!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0