Lite att ta tag i

Att vara ensamhemma i all ära. Men jag vaknade kvart i åtta, och igårkväll så skrev jag en lista över allt jag ska göra idag. Det är jävla massa, så nu när jag vaknade kände jag bara att om man ska hinna med allt, så får jag nog starta redan nu. När jag är klar här hemma ska jag bege mig till ett annat ställe och kolla över lite grejer. Sen ska jag ringa ett samtal och efter det ska jag ringa fler samtal. Ska be om att få komma på en intervju bl.a. :).

Alles;
-Städa huset (minst dammsugning)
-Diska/tvätta
-Städarummet (dammtork inkl.)
-Ringa ang. jobb
-Jobba på Söndag? Anmäla?
-Skicka in arbetsrapport till LM
-Boka tid hos UM
-Baka lussebullar (!?)
-Byta lampa i garderoben
GK;
-"Service"
-Ringa _ ang. jobb samt fråga ang. service
-Fästa en skylt
-Ringa ang. nästa vecka

Så, nu ska jag sätta igång. Uppdaterar väl när jag har ruskigt tråkigt .. Haha.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0