Längesedan

För tillfället gör jag något som det var väldigt längesedan jag gjorde. Jag söker jobb. Arbete! Haha, känns som om jag sitter i skolbänken, fast med mer erfarenhet. Det känns ju jävligt fånigt att sitta och beskriva vad som är BÄST med just mig. Iallafall så känns det spännande. Jag känner mig mer säker i mig själv nu. Haha. 19 år och heter Veronica. Fånigt. Jag har iallafall ändrat mitt CV och håller just nu på med mitt personliga brev. Hoppas detta inte blir förgäves! Men nu är det jävligt snyggt och bra, så nu får det skickas iväg. 

Jaja, så får vi väl se hur det går! Jag håller tummarna för att jag iallafall får komma på en intervju ;). 


Smack ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0