Jag har fått ytterligare ett jobb!

Innan idag så fick jag sms om jag ville jobba på Lördag, det är slit men det är samtidigt pengar, och det behöver jag! Alltså, för att inte gå minus. Frågade även om julafton och dagen efter julafton var ledig och jag blev satt som reserv om det blir av. Och idag ringde älskling och bad mig maila Chrille mina uppgifter, så jag kommer att få en timanställning på Prenad också. Börjar på Torsdag, nice. Undrar hurvida jag kan köra med bilen till det jobbet hahah!

Idag har iallafall varit en mysdag med Sandy! Vi har bara strosat i stan, hon handlade i varranan butik, jag handlade inget, inget mer än mos på Orvars, fin-fin lunch. Satte in pengar på "banken". Vi avslutade på Orvars, yammie.

Efter jag släppt av henne på Södervärn så körde jag till Ekohallen och bara gick lite, och sen gick jag på Panduro outleten. Sen körde jag hem, åt och nu sitter jag här och smaskar på det sista godiset.. Jag har inte ätit mycket godis eller skräp senaste, tycker jag, haha. Äsch, det är ju vinter.

Har faktist, om man får säga/skriva såhär, varit väldigt skönt att inte träffa älskling idag. Jag blev rätt lack igår. Och min störda dröm gjorde att jag minns att jag vaknade och tänkte att jag inte ville pussa honom när han skulle gå imorse. Inte heller fick han någon godnatt-puss. Det gör vi alltid annars, pussas, men jag sa rakt ut att jag inte ville. Jag tycker inte det är elakt, man ska mena saker och inte göra dem bara för att. Han kommer om någon timme, så jag har lite ledigt till, ska bara slappa framför tv'n, spela tv-spel eller något annat som jag vill. Jag älskar Jonas, men att umgås så mycket som vi gör är lite mycket ibland.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0