Jag är som att springa i motvind.

Oros momet som bara byts ut. Haha. Jag längtar tills December. Och idag är det första November, det är helt galet. I och med att snön kom så tidigt iår, även om den inte la sig, så började man ställa in sig redan då, men man känner att det var förtidigt. November som sagt och man är redan deppig av mörkret. Jag är för långsam för att ta tag i livet och nu har det redan sprungit förbi mig. Nästa hållplats verkar bli April nästa år. Fast, det kanske finns hopp för mig också. Varför blir man aldrig nöjd? Man är i det man ville, och nu skulle jag bli belönad, för allt slit. Jag vill inte bli belönad, jag vill ha mer.

Jag har saker som bara växer på hög som jag borde göra. Jag gör inget.


Kan iallafall berätta att jag haft en bra helg! I Fredags firade vi Mini, hon verkade mycket glad och nöjd. Det var verkligen jätte trevligt, sånt borde vi göra mer. Men, det är ju lätt för mig att säga ;p.

Lördagen spenderade vi först på Ikea med frukost. Sedan på kvällen hos mig (oss?) med kotlett och bakad-potatis, sen körde vi till älskling och spelade gin och rummy med hela familjen, mysigt. Jag vann, haha det trodde jag verkligen inte. Sen ringde Jonas? Eller någon annan Jonas iallafall, och innan på kvällen hade jag frågat om vi inte skulle hitta på något, ut? Vi hamnade hos Nymans där det var fest, sen helt plötsligt satt jag i bilen och körde mot Slagt, där var älskling och jag bara en timme, de andra hittade vi inte, och vi pallade väl egentligen inte var ute heller. Mötte Jonas gamla klasskompis som skulle på samma håll som oss, så vi släppte av honom i en annan del av Oxie och sedan begav vi oss hem till mig.

Vaknade och blev hämtade av fam. Ljung, inkl. födelsedagsbarnet Mojje. Mötte upp farmor (Gisa, Jonas farmor) utanför Ikea och sen blev det frukost! Haha, jag vågar ju knappt säga det, men jag har flyt. Två frukostar, en extra bulle och ett extra smör per frukost, och jag betalade inget extra. Alla andra betalade.. Mia frågade varför jag inte behövde betala och jag bara drog ner tröjan.. Det var ett skämt..

Följde med Ljungarna hem och slöade där. Hjälpte till att duka osv. Innan två begav vi oss till Maxi och hämtade sex ordentligt packade lådor med mat inför kalaset. Efter det blev älskling och jag avsläppta hos mig, för ombyte. Vid fyra var det kalas och vi var där i god tid (; Kom hem vid elva-tolv inatt. Jätte trevligt, mysig helg.. :)

Men nu är det Måndag, haha..



Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0