I'm crazy but you like it

Jag har precis ringt och bokat in oss på lägenhetsvisning. Haha, det är ju helknäppt! Men samtidigt, helt underbart ..

Igår när jag förhörde mig så smått om att låna pengar så svarade pappa, "tja, det är ju helt beroende på hur mycket det är.. 100 kr?". Haha, ännu bättre! Det hade ju varit helt perfekt om man hade vunnit såsådär 400.000:- idag, eftersom det hade underlättat, litegrann ;). Men visning kan ju iallafall bli spännande!

Funderar över om jag ska ta mig till Biltema och sedan till H&M på Jägers, ringde pappa för att höra med spolarvätskan, han är hemma om 15 min, så då ska vi snacka vidare. H&M är för att jag vill ha en kavaj .... Sen borde jag ta mig till Swedbank för jag har en del pengar som bara står stilla där utan någon nytta. Och JAG kan göra nytta med dem! Eller, pappa kan. 
Jag har funderat en del. Ska man låna allt eller ska man göra sig själv bankrutt? Alltså, ta alla besparingar? Igår sa jag till Jonas att vi får sälja bilen så kan vi renovera och köpa möbler för pengarna. Haha. Han tyckte inte det var kul.

Efter vi fixat spolarvätskan så ska jag och mamma iväg och kolla upp naglar. Mina är crap så jag har kommit på en lösning, men först ska det kollas upp. Vart jag nu bara gjort av pappert.... SUCK!

Nej, innan dom kommer hem ska jag ta tag i mitt rum. Hög musik och städning är ok!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0