I'm busy (?)

Okej, jag är riktigt godissugen. Jag har ingenting på mitt rum, fast, jag vet att jag har en liiiiten liten nöd-daimgodis i väskan. Detta är ett nödläge. Den var underbart god. ;p. Men det var den sista! I swear.

Igår hände nästan något galet. Efter frukosten på ikea pormenerade mamma och jag neråt, när jag såg att det var utförsäljning igen, i nya rum. I ett rum där älskling hittat en soffa han verkligen gillar. 6.500:-, om man köper en ny kostar den 12.500:-. Så det var ju rätt stor skillnad, slog honom en signal och lät fröet bli planterat. Men vid halv fem var den självklart såld, annars hade den nog allt fått följa med hem, även om det är knäppt.
 
                               
                              (Bild lånad fr. Ikea.se)




På dagen iallafall om jag ska ta något i rätt ordning så efter ikea, rusta, onoff, siba och biltema avklarade så körde jag till Carro, hämtade upp henne så körde vi till jägers. Handlade en polotröja på H&M, hon kollade efter mössa utan någon speciell framgång. Vi åt en mjukglass på Rita's. Avslutade turen på Dinsko, där kärade vi ner oss båda två i ett par skor. Haha, vi skrattade och jag sa att Jonas kommer blir galen, haha då sa hon att det skulle minsann Theis också bli. Vi köpte dem och skrattade, bestämde att hon skulle ta sina på sig när vi träffade Jonas, men, han gillade dom Carro! Hahaha! Dom är iallafall väldigt snygga, lite udda. Älskar spännet!




                     
                            (Bild lånad fr. Dinsko.se)



Nej, nu börjar det viskas här i huset att det är dax att leta fram receptet till rosotton som ska ätas idag, spännande! Blev hunrig nu ju.. Förresten (påtal om mat? Euw). Jag har slutat bita på naglarna! Så nu har jag vit och fin kant. Jag sparar, inför något... ;). Nej, nu ska jag bege mig. Känner mig sugen på att handla en julros.


Smack !


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja skorna var supersnygga ;D

Nu återstår det bara att se vad Theis säger om dom ;)

2010-11-26 @ 00:10:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0