iiih!

Nu är jag glad, men ändå lite nervös. Fick precis bokat en tid till mina naglar, haha, blir spännande att se hur länge det kommer hålla. Jag har inte bitit på en vecka och snart blir det omöjligt! Idag ska vi till Dk också, min familj och älsklings familj, kommer att bli så mysigt! Tyvärr var där inte ledigt på restaurangen vi ville äta på (den är en stor del av upplevelsen), så det känns riktigt tråkigt. Har vi tur så hittar även sin jacka i rätt storlek och allt. Tyvärr hinner vi inte med LV eftersom de stänger redan kl. 16 ... Känns verkligen synd. Hade blivit en perfekt julklapp till mig själv. Haha.


Nej, nu ska jag göra mig lite fresch, sen ska jag fixa med pengar på kortet, lite onödigt att springa runt med sådär mycket ...




Smack !

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Dagens fråga: Är du prylgalen?



Ta även chansen att ge bort något personligt i julklapp. Lottar ut ett presentkort i samarbete med SUMOpix.com



Lycka till!

2010-11-27 @ 12:10:22
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0