GAGA!

Ikväll, rättare sagt om några timmar är det dax, time. Så jag tänkte börja fixa mig nu, ska ha mina svarta snygga jeans, men vad jag ska ha till vet jag inte ... Och vad jag ska göra med peruken vet jag inte heller. Och jag vet inte heller vad jag ska ha för jacka. Och vad för smink, för jag vet inte om jag ska ha paraply med mig, för jag vet inte om det är garderob, och jag vet inte om det stämmer att det kommer vara metalldetektorer, lite tråkigt att kasta sitt paraply bara för det. Många frågeteckan va? Likabra att starta i tid.

Jag och älskling tänkte lämna hemmen kl. 17 för att äta på TGI's. Och innan sju bege oss mot arenan. Detta kommer bli grymt! Fan, ska man ha med kameran? Det måste man ju nästan ...



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0