Fredag

Inatt har jag drömt, mycket! Många olika sorters drömmar. Some good, some stupid. Drömde bl.a. att jag satt utanför någon granne och duschade, hade schampo, balsam osv. i dennes trädgård och använde trädgårdsvattenslangen!? Haha. Och en gång när jag satt där och duschade (det var mitt ute på gången) naken såklart, så ser jag att där är en man som sitter inne i det huset som jag tar vatten ifrån och stirrar på mig. Haha, då hade det flyttat in någon där eller så hade jag bara haft tillräckligt bra flyt alla andra gånger som jag duschat. Men VARFÖR drömmer man sånt? Helt sinnes ju?

Jaja. Igår kunde jag inte boka tid till UM. Så idag gjorde jag det. Jag fick tid till den 12 December. Haha, en hel månad tills dess ju! Jag nämnde inget om min knuta. Gör det när jag är där. Igår var den definitivt extra synlig. Så får jag se.

Har hängt upp tvätten och nu ska jag renbädda min säng, och bädda in med de nya kuddarna, de låg ute för vädring hela dagen igår!

Idag ska jag ev. köra mamma och hennes vän Lotta till/från stan. Och så ska Mallan komma hit. Det blir film eller något annat, det får vi se. Nej, nu ska jag bädda sängen iallafall, sen ska jag försöka göra något mer vettigt!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0