blahblahblah

Ah, upptäckte precis en sak. Haha, det verkar ju lite sjukt. Måste luska vidare i det.. Iallafall. Jag sitter och söker ett jobb till faktiskt. Som jag tror är ännu bättre, som jag ännu mer vill ha. Dock vet jag inte hur arbetstiderna är, och antar att dom är kassa, men tanke på vilket arbete det är. Well well.

Snart ska jag bege mig bort till Ö.hamnen för jag ska få bytt däck på vår bil, sen ska jag inom älskling för sminket jag och Mia beställde i Söndags har kommit! Yeay! Lite nya färger, eller färger och färger.. Haha. Det är svart, grått,grått vitt, blått och lila typ! Ska verkligen bli spännande.

Igår hämtade jag mian päron, och Fifi såklart, så livligt det blev här hemma nu.. En vecka till ensam hade inte skadat... ;). Igår handlade jag ingridienser till lussebullar också. Men igår, när jag satt på toa faktist kom jag på. Det är ju korkat av mig att jag tycker jag går upp i vikt under vintern (det gööör jag). Eftersom det är ju inte så konstigt då jag äter hur många lussebullar som helst på en dag, jag hade kunnat leva på lussebullar och blåbärssoppa. Men man hör ju själv, det är inte speciellt nyttigt. Tyvärr ;p. Summasummarum; Om jag låter bli att baka så går jag inte upp i vikt! Hahah..

I Måndags (?) var jag med Carro på Burlövscenter efter tandläkaren. Hittade en suuuper söt tröja, vänta, har jag inte redan skrivit om detta? Iallafall, jag kööööpte den. Senare på dagen eller dagen efter fick jag pengar av mormor, det var tur det..


OCH, jag funderar på när jag ska kolla upp älsklings julklapp lite noggrannare. Alltså, typ, leta upp rätt modell och betala. Heh, nu blev det spännande..

Nej, ska ner och leta upp något smarrigt att sätta på magen innan jag åker.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0