Ägare av H&M

Igår satte jag in pengar på ett ny-öppnat bankkonto. Känns riktigt bra. Idag köpte jag H&M. Ja, förhoppningsvis kan det ju bli lite vinst, men det kostar också att chansa. Förhoppningsvis kan jag vara med lite mer till våren ;). Kan ju bli en bra kombination, jobb och "jobb". Nej, slutpratat om den sortens ekonomi.

Igår var jag, Älskling, Alle och Fitim på stortorget och firade MFF, härlig stämming. Haha, jag älskar att se älskling så glad, höra honom sjunga med i alla sånger osv. Då blir jag också glad! Men fyfaaaaaaan vad det var kallt. Självklart blev jag förkyld av kylan (johooo!) så jag har vaknat flera gånger inatt och slemmat mig. Idag bara rinner näsan!

Men detta är min sista dag och igår spelade jag in ett ''god-jul-&-gott-nytt-år-!'' meddelande, så idag fick jag göra ett samtal så jag inte förvirrade någon. Idag har vi vår sista kund för året och idag tar alltså mitt jobb slut!

Haha, fick upp en rolig bild på hjärnan, jag har gjort av med nästan 10' på H&M idag!
Shyyy!
(Och man får inte ens kläder för det priset!?)

Borde förtsätta med jobb sökandet idag, eftersom jag känner att det är en bra dag idag! Ska slutföra mitt personliga brev till företaget i Limhamn och hoppas på att jag blir kontorist/receptionist! Det är dessutom ett ställe med en tjänst väldigt lik den jag har nu. På MÅNGA plan ;). Spännande, det hade varit så kul, och jag vet att det passat MIG!

Eh, nu ska jag snyta vidare mig... Förresten, jag behöver ta mig till stan, GaGa har gjort en kollektion för BikBok och det är snart som vi ska på hennes konsert! Det kommer bli totalt grymt.

Har jag sagt det att efter min instats i sommar under klubbmästerskapet gett mig en tre(fyra) dagar lång sekreterar tjänst på en tävling där det är folk från hela Sverige som kommer? Att vi kommer ha ca 300 startande? Det kommer bli galet, älskling ska också vara med! Just idag skulle jag kunna gråta för att jag är glad och stolt. Men, det är för att det är lite PMS också inblandat ... Om jag får jobb, då gråter jag ;p.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0