Ronja Rövardotter på en bakhjuls punkterad cyckel påväg till tandläkaren på "akut"-tid ?!

Afterwork var trevligt, hur kan man bli så mätt på två små tallrikar mat undrar jag bara? Okejdå, en mellan jordgubbs milkshake, TGIF! Som jag och Malin pratade om idag, man har iallafall högre förbränning nu än innan. Känner lite svagt i ändan och i armarna sen cirkelgymmet igår. Hörde med älskling för snart en timme sedan, han skulle höra av sig när de var klara och nästan hemma. Well, det var en jäkla lång period har jag förstått..

Haha ja, inatt sov jag med flätor, inte nog med att man ser ut som .. hon elaka i ariel, hon sjöhäxan, ser ut som tentakler, så man känner sig lagom snygg när man glider ner i sängen. Sen ser man ut som självaste Ronja Rövardotter herself. Jag inser även mina begränsningar och plattar inte hela håret, då har hela tanken gått waisted ju. Well.




My arabian bike and my personal driver from Kvarby, also named Caaaroline




Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0