Oroa dig inte!

Godkväll! Kan muntert meddela att jag inte gjort något vettigt sedan sist. Så kan det gå. Tänkte ta itu med all tvätt också, suck. Ja, alltså, smutstvätten. Nej, mycket mer roligt än så blir det inte.

Tänkte ge mig ut på bh jakt imorgon.. Har hittat en himla fin, men det kommer jag såklart på när den nästan är slut i alla affärer. Finns ungefär två-tre stycken kvar i varje butik. Och det är 70A i nästan alla. Det funkar inte riktigt. Well, får se hur det går med jakten.

Annars sitter jag väl mest och väntar, på lite allt möjligt. Vissa saker spännande vissa inte lika spännande. Vissa busiga, vissa inte alls så busiga. Tänkte ta tag i älskling 20-års present nu i veckan också, ta reda på mer fakta. Har redan avslöjat att det kommer få mig att skrika och Jonas kommer förhoppningsvis gilla det starkt!

Nej borde verkligen göra något vettigt idag! Förutom att kränga choklad som jag redan gjort halva dagen.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0