Not for individual resale

Godmorgon säger jag i gårdagens fest frisyr och sletna kläder. Fyfarao vad jag är trött idag, däckade totalt när älskling hämtat mig, det var så jävla skönt att sova i bilen, jag sa tom att jag inte skulle tvätta bort sminket, men det gjorde jag.. Tillslut. Hade väldans trevligt med flickorna igår!! 

Åt tacos #2 på kvällen hos älskling tsm med familjen Nyman och sen körde älskling och Alleballe mig till Klagshamn, nej Bunkeflo, NEJ ANNESTAD! Haha, så jobbig Jonas var igår med det... Så kollade vi flickor (utom Malin) på melodifestivalen och därefter blev det utgång (som Mia skippade..) på Slagt. Hade helt ok kul där, fattar inte hur jag kan känna att jag mår "dåligt" på det jag drack igår!? Jaja, efter en bulle så mår man bättre kan jag lova :D. Ska snart ta min p-pilla också.


Dagens stora val och kval står mellan att äta eller att ätas, det ligger nämnligen en Mars brevid mig, som var till älskling igår, men han är lite sjuk (tydligen MYCKET sjuk om man inte äter godis) så han ville inte äta den. Och när jag vände och läste på den så hittade jag texten "not for individual resale" HAHA, det betyder att piraten (godisbutiken där den är köpt) har köpt ett stort paket med små Marsar och sedan säljer dem styckvis fastän det tom står på paketet att man inte får det, haha. Dagens alltså!

Det som gör mig lite sådär vemodig till att äta den, för tro mig jag är riiiktigt sugen på den, är att ska jag borsta mina tänder innan eller efter med desinfiserade medel? Haha ja, jag får nämnligen inte använda vanlig tandkräm på 10 dagar av tandsköterskan. Så, hur ska jag göra?


Snart ska vi (jag, älskling, Cindy och Fifi) möta upp minst Malin i skogen, härligt, behöver komma ut lite i det friska. Just nu är älskling ute och kör hoj med pappa, haha. Surprise!

Ps. Jag har ätit den, ska borsta tänderna sen! Ds.








Smack !

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0