MyGod.

Mycket som har hänt de senaste dagarna. Jises. I Onsdags var det begravning för Marcus, resterande dagen var seg. Inte så konstigt. Körde en mini runda mc på kvällen. Iskallt.

Igår jobbade jag. Jag fick gå upp 05.25!!!! Var på gustav halv sju och väntade tills klockan blev tjugo i, då gick jag in på kontoret. Sen gick jag och Tina och delade ut Locobase kräm på centralen tills klockan blev nio, då var allt slut. Ändå drygade vi på att dela ut typ "sista" timmen.. Men det var kul! Sen körde vi bort till shurgard och lastade den punkterade vespan, fan vad grymma vi var. Och körde den till Mc-huset. Därefter cyklade vi bort de tre trehjuliga cyklarna till sydsvenskan och fixade andra små saker. Var klara vid halv ett så då släppte jag henne på centralen.

Körde bort till Mobilia och tänkte leta vit bh. Hittade tillslut en jättefin på Lindex. Bara för det kostade den 250 kronor! RÅN! Men jag köpte den. Och ett par "lack"-leggins på VM, samt en jätte söt kofta som också var på rea på VM. Så man kan väl säga att mer än den intjänade lönen försvann direkt den dagen.

Sen hann jag bara precis hem, duschade och åt två potatisar och sedan var det fullrulle igen, denna gången in till stan för jobbmingel. Hela jag kändes otroligt GRÅ under kvällen så det återspeglades även i alla uppgifter vi fick. Eller jag kanske ska kalla det lekar? Idag ska de iallafall ringa och berätta. Haha, jag förväntar mig inget så jag har istället ringt och hört ännu mer med AF och Petter idag. Så får vi se hur allt går. Jag vet iallafall vad jag vill ....


Nu idag har vi kört mc till Ikea, Mojje följde med för han hade studiedag. Åt frukost där och sedan har jag testat två olika hel.skinnställ på olika mc butiker. Ingen av dem var bra, men detta har väl iallafall satt igång en karusell med tankar vilka mer butiker man kan ta sig åka till och pröva kläder.

Ikväll är det forhoppningsvis fortfarande tänkt fest. Ringde Malin men hon sa att hon höllt på att dö, hon hade mega mycket på cafeet, så jag ska ringa Sara och höra med henne. Och fråga hur det gått idag... Muahah.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0