Fem timmar plus

Puh, jag är inte mer utvilad, men dagen har gjort att man kommit igång. Efter jag skrivit så gick jag hem, i det härliga vädert. Men det man inte ser när man sitter inomhus och kollar ut är den förrädiska kylan! Under min promenad gick solen i moln endast en gång och då nästan bad jag att den skulle komma tillbaka, freezin' cold! Traskade hem till mormor i hopp om snålskjuss från mina föräldrar ca 20 minuter senare.

Blev ett första stopp på arbetsförmedlingen för att lämna in ett papper, sedan körde vi till en butik där mormor skulle lämna in sina filmer och få de omgjorda till dvd. Där gick det extremt långsamt. Efter detta bjöd hon på lunch på st. Gertrud, jag tog pocherad fiskfilé med smörsås. Något jag inte tänkte på är att pocherad innebär kokt. Imagine, haha! Det gick ner och sen körde vi hem. Slappat lite här och tänkte suga ur det sista ur solen innan den försvinner på vår framsida, vet inte om jag vågar mig till baksidan, brukar alltid blåsa så jäkligt där..

Har redan kollat igenom allt, så jag lämnar cyberspace nu för ett tag.








Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0