Det går bra nu!

Alltså, senast idag tänkte jag att min chans hos denna nya gymnasieskola som ska öppna i Malmö att mina chanser var förbi, därför jag tyckte de sa att "i slutet av feb. hör vi av oss". Idag, 4 Mars får jag ett mail att jag gjort så bra intryck att jag är uttagen till sista delen i rekryteringsprocessen. Helt sinnes vad saker som klaffar just nu! Jag ska lättans anmäla mig till att jag kommer, hallå, om inte, är det ett bra tillfälle att öva ju! :D Inga papper är skrivna på det andra hållet, så jag måste ju hålla dörrarna öppna. Och kanske om det inte blir detta året, kommer det ju fler år! Om man inte får mer anställning på andra håll.. Är sinnes PEPP på jobb! Antar att det märks..

Well. Händer det andra saker hos fröken Borg? Jadu, igår såg jag till att vår-städa min bil, ordentligt!! Tvättade den utvändigt och städade den invändigt också. Så nu är min bil fräsch och fin igen, torkade rutor och en biljettklämma har satts upp! Lyckades halka innan träningen och sen frös mina lås IN till bilen, men annars var det en bra dag igår!

Men planera för idag kastades snabbt om igår. Fick två jobbtillfällen hos Look media. -Något man TAR. Idag ska jag plocka av dekaler från Sydsvenskan-bussen, sen på Lördag ska jag gå med board för mff, något som är uppskattat! Men innan jag ska jobba idag så ska jag på ett möte hos arbetsförmedlingen. Åhja. Denna dagen, denna veckan (förutom det extremt tragiska som jag fick veta i Måndags) har gett mig lite ny power!


Smack !

Kommentarer
Postat av: mallan

DU GLÖMDE STÄDA MIN BIL :(

2010-03-05 @ 12:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0