Nytt försäkringskort beställt!

Igår var tydligen en dag med mycket aktivitet, jag vet inte, för jag var så uppe i mitt. Det var iallafall jobb och studentfest därefter. Jobb var bara blött. Studentfest var trevligt! Kom hem vid tolv typ, då var jag bara trött.. Nu sitter jag iallafall här. Ska strax ner och äta frukost, sen slänga på bikinin och se om jag kan få någon ro, har fått ett mail som får tankarna att snurra... Och det är ingen bra snurr.

Nattens drömmar var konstiga, massor av blandade intryck, människor och platser, stökigt.

Dagens planer är lite fixa på olika håll, och sen när älskling kommit hem från jobb så ska vi bege oss, och hämta upp lite annat folk. Igår var jag mäktigt nära på att försäga mig.. Nej magen kurrar snart så det är dax.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0