Underbar kväll med Carro

Hade det riktigt mysigt jag och Carro igår, en riktig LEDIG dag! Började med att jag hämtade upp henne, så körde vi direkt in till stan, Lilla glassfabriken, skam att hon inte ätit där innan, så bjöd hon mig på glass (whaat?), hon blev illa tvungen att äta kulglass så hon fick smaka på min supergoda mjukglass med choklad strössel. Thumb up!

Efter glassen så körde vi till Bo01, gick bort till den mysiga trappan och solen var definitivt vår vän! Rakt i ansiktet, skarpt, men åh så härligt. Sen gick vi bort till E ungefär och där vände vi tillbaka, träffade André på vägen så vi stannade en liten stund, sen så fortsatte vi bort mot bilen, körde hem till Carro och när vi väl kom hem till henne så var klockan ungefär halv nio, så vi tog en promenix med Zingo, ute i deras grönområden, trevligt. När vi gick tillbaka så hade vi en till pratstund och när klockan var strax efter halv tio lämnade jag hennes gata.. Hem till älskling för fyra marabou bitar (varför har jag fortfarande pms sug efter chocklad?)

Nej, nu ska jag packa ihop så ska vi köra till Ikea hela familjen och äta frukost, vi har det för bra!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0