.. to 2!

P-U-H! Jag och mamma har mega shoppat, för att vara oss idag. Allt från fönsterputs till födelsedagsväska. Mycket trevligt helt enkelt. Jag fick tag på en jätte söt klänning för 80:-, dock är den typ 3 storlekar för stor, jag har inte testat den än, hoppas att den är lite i storleken och att det är lätt att sy in den lite i sidorna. En vit, lite lagom "bas" fast lite snyggare, samt en riktig marin randig bas. Det var kläderna. Sen ett lakan, lite små plojs som behövs. På tal om det ska jag ner och äta en skål med coco pops och sen ska jag nog försöka fästa lite tyg i mitt fönster som blir mygg/spindel nät.

På tal om något helt annat. Förstår inte folk vad telefontid betyder? Om man har en telefon avstängd under helgen, och man klargör det, hur kan de förvänta sig att man ska återkomma mitt i helgen då? Folk är allt underliga.

Nej som sagt, coco pops...



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0