Tjooohooo

VAD JAG ÄR TRÖTT! Och inte gör vädert det bättre, nejdå. Idag har vi två bokningar, Andreas hjälper till så det kommer gå bra.

Igår var det studenter för fulla muggar, Alle gick ut strax efter fem där även Robin gick i samma klass, två flugor i en smäll, varför är det inte så oftare? Sen körde vi hem till älskling en stund innan vi tog oss bort till fam. Nyman. Efter ett tag så dök även älskling, Andre och Alleballe upp! Mat och hela faderuttan. Vid tio/halv elva blev vi körda till Robins studentfest, snackade och dansade lite, strax efter tolv begav vi oss därifrån. Hade man inte haft jobb idag, hade vi stannat mycket längre.. Riktigt trevligt, men det är så svårt att fatta, förra året var det VI som tog studenten!? Förra ÅRET. Åh, det är nästan svårt att förstå vart det året tagit vägen, vad som hänt under tiden nu när man håller på att bli vuxen.

Jag fick jobb på LookMedia, jobbade rätt mycket, fick ut min bästa lön när jag åkte på en fyra dagars tripp till DK, bodde på ett superfint hotell (hotellfrukost i 2 timmar in my heart), mindre och mindre jobb när det blev kallare. Jag och älskling reste också någonstanns där. Fast det var precis efter vi hämtat våra betyg i skolan, så fick jag gå lite tidigare så vi skulle hinna med vårt plan. Åh, så härligt. Arbetsförmedlingen, arbetsförmedlingen och arbetsförmedlingen. Vart på Academedia utan framgång. Älskling fick utskick om att Gokarten sökte personal, både banpersonal och någon som ville ha lite mer ansvar.. Telefon samtal, möten, och titta vad jag sysslar med nu! Jag trivs bättre än fisken i vattnet och det ÄR tillfälligheter som gör att man hamnar på vissa platser.

Ah, klockan är halv tio och jag livsfilosoferar. Jag har faktist andra saker att göra, men jag brukar hålla det till tio, för då är det lite säkrare. Så nu ska jag fortsätta lite smått här.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0