Svenneba...

Idag mina vänner, idag! Idag har min mamma fått jobb! Jag tror detta kommer ändra på mycket här hemma och jag är verkligen såå glad för hennes skull! Bara det att hon slipper de som vi alla fruktar (jag nämner inte vad men ni vet nog vad jag menar..). Så egentligen sitter jag här i bikini, men vi pratar om lunch ute för att fira.. Men jag har hört att det kokas ägg här nere... Och frukost är heelt okej med mig!

Jag vaknade med älsklings klocka imorse igen, kunde inte somna om så jag låg och slö tittade på tv tills klockan blev halv nio, då slängde jag in mig själv i duschen. Så jag är faktist rätt fräsch för tillfället.


Igår var mycket utmanande, det var helt sinnes! Det verkade som att älskling blev nöjd iallafall och vi andra fick nog också trycka på våra gränser. Fick inga bilder från aktiviteten uppe i träden just, vågade inte riktigt ha med kameran där, men jag kan lätt tänka mig att göra det igen! Och då LOVAR jag att kameran är med upp i trädtopparna! När vi var klara så grillade vi korv och Malin hade fixat efterrätten, muffins! Mums vad gott. Alltihop var skithäftigt och jag hoppas jag själv övervunnit min höjdrädsla (det räcker att jag ställer mig på en pall och inte kan hålla i mig i något), för där uppe där vi gick igår, helt sinnes!

Well well.. Nu har jag fått i mig ett ägg, svarat på mail, ringt de samtal jag skullat, så nu ska jag ut och sola en stund! Av all (host) sol som jag fick igår var jag röd på armarna sen, häärligt!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0