Shopping 06.00 to...

Uh, jag är lite trött, efter 6 timmars sömn inatt, men idag ska jag och mamma till Ullared!

Igår efter jobb stack jag direkt till Malin, där det var grillat för fulla muggar! Så jag fick käkat lite, så gott(!), sen spelade vi "med andra ord" och det är fortf. så jäkla bra. Älskling och jag är ett bra team, det har vi förstått från början ;). Vid tolv drog vi oss, trötta som sniglar.. Men det kan inte hjälpas att man är nästan lika trött idag, jag känner tom för att köra första biten/rundan. Mamma och jag skulle egentligen ställt våra klockor på 06.30, men vi båda verkade komma upp strax efter 06.15, så jag tänkte ge som förslag att vi åker ännu tidigare.

Har städat undan kläder på mitt rum och är lite i valet och kvalet om vad jag ska ha på mig idag 1 bekvämt i bilen, 2 svalt, 3 shopping anpassat. Funderar på short, men vill inte precis gå runt och frysa heller.. Wellwell.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0