Rabbit?

Lördags var den arbetandes dag. Därefter blev det hammarspark med Mini och älskling. Vi kom ju såpass sent så hälften eller mer av alla stånd hade hunnit stänga... Käkade en bit panpizza och efter ett varv på tivolit begav vi oss mot stortorget för en burgare, pommes och smält ost dipp. Stackars min kropp, vilken misshandel. Hahahah!

Igår var en hääärlig dag på stranden, där vi slappade i tre timmar med kanelgifflar, melon och bad. Så härligt! Mini och jag var ute en lååååång stund i vattnet, trippandes på tårna, haha. Så härligt! Och så RÖD Jonas blev när vi kom hem, hahahah. Fast jag har sett honom rödare faktist, men han envisades innan vi gick hemifrån att INTE ha solskydd, nej då får man skylla sig själv. Han är röd från topp till tå! Själv blev jag bränd på bröstet, baksida ben/rumpa och rygg. Precis som om det är en merit. Det är det verkligen inte. Men jag fortsatte att sola/bad även när vi kommit hem till älskling. Försökte även lära mig hjula. Jag menar hur svårt kan det vara...? Men nej, jag är ingen naturbegåvning helt enkelt. Kvällen spenderades hos älskling, fram tills halv nio, då kände vi att nu finns det väl ingen chans längre att det blir akutellt för ett förhör eller vad det var tänkt. Jag hoppas verkligen att det löser sig och inte blir en förstor grej. Igår skedde det en groda om man säger så.

Idag ska jag ut en liten stund för att fixa lite. Har en liten grupp, sådär att ta hand om. Har även ett kundmöte innan. Så jag har lite att ta tag i. Ska även skicka iväg en beställningslista och själv göra en beställning. Sen tänkte jag fixa lite kläder och få dem tryckta, men jag får se hur klockan väljer att leka med mig.. Och solen är nog en vän jag ska hålla mig ifrån. Iallafall överkroppen!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0