Now I don't have to reach for the sky no more, because I've already been there..

Jag är klistrig i håret från gårdagens bravader. Älskling fick i 20 års present att åka luftballong och det var tänkt att han skulle göra det med la familia, men han ville så gärna ha med mig.... Aw, älskling. Så vi lyfte från tallriken igår och flög till lockarp. Så vackert och fint och lugnt och allt det är! Så avslutet på ballongfärden var att vi blev "döpta" (första flygningen) med champagne.. Lagom mysigt såhär dagen efter. Åh, ska snart dra på mig bikinin och ta med mig datorn ner så jag kan få lite solljus :). Ska nog först se till att få inskickat min lönerapport från förrrrrra månaden.. Åh. Nu är det en helt vanlig vecka. Det blir många dagar denna veckan. 13 stycken faktist, fast vad konstigt att kalendern "bara" har sju...


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0