My last day, almost!

AHHH. Idag är sista dagen med något som ringer. Ahhhhhhhhh! På Lördag är Dagen med stort jäkla D! Sen ska jag ha siesta, länge... Fast, egentligen är det efter Måndag då det blri en snabbis ;P. Så jag har lite saker att fixa idag känner jag. Men det får vila lite, så ska jag ner och äta frukost, mamma och Fifi har varit hos tandläkaren så de handlade bullar med sig, mums.

Kan berätta om Fifis inflammation. Usch, vi såg att hon hade två stora knutor i munnen brevid en tand, ungefär stora som två ärtor. Och vi såg att de var fyllda med var.. Urk. Vi såg dessa på Fredagskväll, och om det nu skulle vara något allvarligt ville vi inte ta hål på dessa här hemma och behöva vänta en hel helg med eventuell smärta. Så i Måndags/Tisdags (?) var hon hos tandläkaren och han hade sagt direkt nästan att det var inflammation i hela tanden. Så de hade dragit ut hennes tand (en mjölktand) och där var, massor av var och blod. Stackars lilla sötnos... Men nu måste trycket och äckelpäcklet försvunnit..


Nu har jag svarat på mailen som låg och väntade på mig. Ska strax ta tag i lite betalningar. Och även få lite kontakt förhoppningsvis! Och beställa "hem" lite saker. Känns som detta kommer blir en lagom perfekt dag! Fast jag vill bara ut och lägga mig i solen egentligen.. ;)

Igår var Mini och jag på dejt förresten ju! Jag hämtade upp henne, vi körde till Orvars och handlade mat med oss, körde till parken och åt där. Sen körde vi till Davidhallstorg och parkerade. Strosade i stan och hämtade ut våra biljetter och vid kvart i nio satt vi och väntade på att få komma in i biosalongen. Filmen varade till halv tolv, omg. Och kallt var det i salongen, och vi satt i shorts! Sen släppte jag av Mini hemma efter en mysig kväll.. Körde hem till Jonas, där han sussade sött, och det tog inte så lång tid för mig heller att somna. Och vakna imorse ville man ju knappt..



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0