Men ingen är där, när jag vänder mig om..

Inatt har jag sovit gott, ända tills jag vaknade klockan sex, tvingade mig att somna om för att efter 35 minuter tvinga mig att vakna. Vakna? Nej, det gjorde jag inte förrens jag satt i bilen hemkörd av älskling och när jag skulle somna så gick det inte. Vid åtta lyckades jag lura mig själv och vid nio var det dax att tvångs vakna, -igen. Då hade jag varit med om mardrömmar som tog tid att släppa. Stressiga drömmar. Efter klockan fyra idag så är det vila. Runt tre ska jag fixa lite ärenden.

Inatt har det kliat på min kropp, hela min kropp. Jag låg ute i solen hela dagen igår, undantag mellan kl. 12-13 och de gånger jag gått in för att svara på mail eller pratat i telefon i anslutning till datorn. Igår fick jag knappt någon färg men jag tror det är bra att mjukstarta min kropp utan oljor och utan färgbekämpning.

Varför har det varit så fint väder hela veckan utom idag? Kommer molnen att spricka upp? Tänk om kroppen kan få lite sol idag också.. Hoppas kan man ju.

Igår var en härlig kväll, förutom tystnaden. Det blev tripp till Ystad för wienerbröd och fanta. Kaffe för dom som är vuxna. Fifi hoppade och stutsade i havet, det var tolv grader.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0