Medans ugnen blir varm

Kan jag hålla till här lite. Hehe. Idag är det reeeeegn igen! Vilken tur att jag låtit mina regnkläder vara kvar på jobb, så det blir ingen bättring på brännan idag precis. Ska strax kolla DMI och se hur dagen blir.. Igår var det först jobb och sedan Gummsis studentfest, mycket trevligt! :D. Så glad och så söt, senare droppade även de andra tjejerna in och de minst lika söta, man blir lite avis på detta student-tagandet, fina klänningar och allt! Ikväll har vi vår sista student att gå på, skönt så kvällarna blir lite mer avslappnade, fast nästa vecka är jag nästan heeelt ledig. Tänk på att jag skrev nästan.

Så imorgon kväll tror jag att det står mys på schemat, om inte flickorna hade någon plan, det verkade så nu när jag tänker efter.. Ikväll blir det eventuell utgång, men med detta vädert och jobb jobb och jobb så känns det kanske inte 100 %'igt motiverande. Ett stort kexchoklad däremot... Eller Marabou digistive eller maraou med luftbubblor. Det är kanske inte så svårt att lista ut vart jag är..

Inatt drömde jag föresten sjuka drömmar. Ah, så trött! Men så mysigt vi sov inatt. Fönstert var precis lagom öppet så det var lite friskt i rummet och varmt och skönt under täcket. Hade lättans skunnat somna om älskling varit här. Men nu tror jag allt att ugnen är varm och det är dax att sluta skriva strunt, snart blir det frukost kära vänner.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0