Living my life in heaven ..

Det är en totalt oförståelig LYX att ligga i trädgården och sola och samtidigt så jobbar jag, tror ingen i hela världen kan ha det så bra som jag.. Och jag tror ingen av mina grannar fattar att jag jobbar... Hahah! För en gångs skull så fick man tga

Ikväll är det bestämt tacos hos Sara och imorgon kväll har jag och fam. borg (Jonas ska med men han vet inget än) bestämt att vi ska till Ystad och äta wienerbröd, vi ska ta med oss badkläder också om det är så fint väder som det är idag, jag njuter till fullo......

Nej nu ska jag återgå till total avslappning i dagens stekheta sol (hur f-n ska det gå när vi är på Rhodos i typ 35+). Jaja det kom precis ett samtal, men det gör inget för då smälter jag inte bort ... ;)


Smack ! 

Kommentarer
Postat av: Caroline

ja du vet ju redan att jag är avis på dig ;) haha!

2010-06-16 @ 23:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0