Kräftan Vivi

Nej inte riktigt, men gud så vaaaaaaarmt det är i solen!! Jag handlade bullar med mig imorse när jag körde hem från älskling, var hemma lagom till nio :). Så hade vi en riktigt mysig frukost utomhus, vi alla utom Fifi. Sen gick jag in och bytade om till bikini, så har varit ute i solen en bra stund. Redan igår var jag röd på armarna så efter en liten stund ute idag så var jag röd igen, årets första användning av solskydd, hehe, jaja solskydsfaktor 6! Jobbade i shorts och t-shirt till klockan åtta igår, häärligt! Tänker självklart jobba i det idag också!

Tänker snart bege mig, ska strax starta min telefon så får vi se hur det blir. För tillfället så är jag i skuggan, svalt och skönt, även i bikini. Börjar man inte i god tid så kommer man ångra sig när halva sommaren har gått, så folk som är i min närhet får för tillfället acceptera mina kritvita ben.

Ikväll får jag trevligt besök förhoppningsvis iallafall! Det kommer bli en chill dag, men ändå rätt rejält att göra om jag får säga det själv och gissa lite. Strax så ska jag spela in nytt telefonsvar, för det behövs. Återkommer eventuellt imorgon, då ska jag nog ut och leta upp bikini, fan, denna sommaren är och kommer bli så jävla rätt!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0