Jag är stark, men blir bara starkare.

Stora tyngder som vilat på mina axlar, oro över att lämna saker i det skick det varit, det har med jobb att göra kan jag berätta. Men saker blir beställda antagligen i skrivande stund och sen så hoppas jag att Martin har tid att komma ner idag, det hade löst så mycket bekymmer också. Jag vet inte om jag gjort bort mig, bromsvajer, haha det finns inte ens. Tur att jag inte ringde till Helsingborg.

Igår röjde jag bort den gigantiska högen med rentvättade kläder, idag tog jag tag i skrivbordet. Jag som är så "pedantisk" av mig, har inte riktigt haft tid till varken det eller bacillskräck. Numera kan jag äta mat direkt efter jag tagit i pengar. Men det är endast när jag jobbar, för då kan jag få berätta att är det bara pengar man tagit i ska man vara glad. Bensin, smuts och svettiga hjälmhuvor, uh.

Förhoppningsvis blir jag "tömd" denna veckan också (örk, det lät riktigt äckligt!), men det har inget med kroppen alls att göra! Så kan jag få en underskrift i utbyte :). Tycker det är så kul med mitt lilla kontor här på rummet, haha. Lagom ball.

Igår såg jag någonstanns tacobrödspizza, så det är jag gräsligt sugen på! Och Kellogs K.. Nej nu ska jag rota i skåpen där nere, det är det som är så farligt att bara sitta här.... I enjoy it! Har jag föresten berättat att vi fyllt i allt vi vill ha från taxfree'n? Mmmm, så gott! Bara massa (livsfarliga) godsaker, haha..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0