I'm a writer

Igår kväll satte älskling och jag upp mitt mygg/spindel-nät. Så vi skulle kunna sova med fönstert heelt öppet och ha det svalt och skönt i rummet. kl. 06.00 vaknar jag av att det PISS regnar ute, då är mitt fönster helt öppet...  Så det var bara att inte gilla läget och stänga det, undertiden så såg jag att vi haft ström avbrott för min klocka bara blinkade och den ringer inte om man inte ställer om den till normal. Alltså för att inte älskling skulle försova sig till jobb. Sen gick jag och la mig igen, så trött... Sov till 08.50, hade gärna sovit längre... Är lite tilltäppt i snoken, men annars inga större problem. Hälsenan är lite öm, då jag blev påkörd av vår kundvagn igår.

Idag försöker jag få tag på Malin till presenten. Och klippning står fortf gärna på schemat, vet inte hur jag ska finna tid bara!? Sitter och skriver ner ett häfte nästintill. Och jag måste skicka in papper för lönen på LookMedia, det skulle varit inne för några dagar sedan, skäms men har inte haft tid, hoppas verkligen jag får den lönen ändå! Det behöver jag. Nej nu ska jag återgå till mitt bokskrivande som kommer läsas av 60 pers ungefär, de kommer att följa den som en bibel (I hope).


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0