Hoj och iväg!

Igår var vi över på andra sidan, andra sidan sundet alltså. Där åt vi spätta, kollade i affärer och handlade billig (?) spiritus. Vivi fick t.o.m. en flaska. Men det måste ha varit för att jag betalade hem 3000:- i förrgår. Det är ju helt sinnes. Ja det är det. Iallafall, sen tog vi båten hem till "tryggare marker" (alltså SWE). Badade i Helsingborg, eller jag badade inte helt. Bara upp till rumpan doppades i vatten. Sen körde vi hem, jag körde hem. Slappade lite, jag och Fifi satte upp tältet, blåste upp luftmadrassen, bäddade och sen kom älskling! Så inatt tältade jag, Fifi och älskling. Haha, mysigt! Så mys att vi kanske gör om det inatt.

Jag har precis sms'at Mini om dagens planer som faktist ska bli av, har jag bestämt! Well well. Så nu väntar jag på sms svar. Ska göra mig klar nu, så vi kan komma iväg snart! :D och packa badväskan..... ;)


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0