Det är så att man undrar över sig själv...

... Att varför i hela friden sitter jag i bikini överdel när jag inte ens kommer kunna komma ut i solen i bikini idag?! Haha, åhhh... Väntar mig en rejäl blåsning när som, men ärlighet varar längst fick jag som råd av pappa. Det är svårt sånthär, men det är först till kvarn, alltså den första som kan bestämma sig..... Suck, man vill göra allt så bra. Men jag gjorde det iallafall väldigt bra för den personen som fick.

Dagens planer är inte roligare än att det behövs köpas läsk i stora lass. Och tankas. Och alltsammans väger jäkligt mycket, så jag vet inte i vilket ände jag ska börja, för lastar jag allt det i min bil kommer den inte att leva länge om man säger så.. Och klockan är snart halv tolv så det är väl likabra att snart börja fixa saker. Skulle verkligen behöva betala två räkningar också, på roliga typ 3500:-. Nej inte SÅ kul. Okejdå, det blir ca 3300:-, men sen är det avgifter för man betalar via Forex eller vart jag nu tänker betala..

Ah.. Nu måste jag verkligen ta tag i saker!!! Typ börja med att klä på mig...



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0