blah blah blah

Ah. Jag vet inte hur läget är. Men just nu är det iallafall lugnt. Jaja. Jag får väl berätta om det händer något. Rättaresagt, händer det som inte får hända så kommer det att märkas iallafall. Sålänge berättar jag inget.

Fick rusa iväg till frisören imorse, skulle vara där tio, och om man känner mig så vet man vad som händer för min del klockan nio varje morgon, typ. Så det blev hurry-curry! Hann iallafall och känner att håret är härligt nyklippt. Fick något tips också som jag ska tillvara på. Känner att av vind, väder och längden så har det en tendens att bli lite torrt i topparna, frisörskan tyckte inte alls mitt hår var speciellt slitet.. Minns inte när det var senast jag klippte mig, och jag hittar alltid kluvna hårtoppar, speciellt i det sommar blekta. Well well.

Sen körde jag till mobilia för att se om de hade min bikini underdel, det hade dom, men självklart inte i rätt storlek. Så, antingen får jag väl gå ner några kilon till (vilket inte är något alternativ) eller så får jag gå upp några kilon till som inte heller känns speciellt aktuellt. Eller så får jag gå utan bikini underdel och det kommer vara "sexysexy" om något.

Sen körde jag till jägers och köpte student present till Gummsi, vi ska dit ikväll :). Och inte förrens jag kom hem så kom jag på att mitt hår inte är så rent som det kanske skulle varit för studentfest, så jag intalar mig själv att det är bra att vi inte ska gå ut (det är inte planerat så, än !?). Imorgon är det Chrilles student och det är den sista, vi köpte paket till den igår.

Jaja, nu ska jag snart börja fixa lite mat inför dagen, köpte baguette bröd igår, så ska väl fixa ihop en GO baguette att ta med mig till jobb. Sista bokningen är vid stängning, så jag hoppas det går smidigt sen. Men det gör det nog.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0